close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה כדאי לרכוש מקררים?

מערכת שורשב אלול, תשפד05/09/2024

בחירת מקררים לבית כרוכה בכמה שיקולים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ושל משפחתכם ולפריסת המטבח

תגיות:
מקרר ישן
צילום: freepik
מקררים הם מוצרי אלקטרוניקה הכרחיים במטבח, שממלאים תפקיד חשוב בשמירה על המזון טרי ועל המשקאות קרים, וכן מסייעים למנוע קלקול וריקבון. מקרר הממוקם היטב צריך לשבת במקום נוח בתוך המטבח ולאפשר גישה נוחה מבלי לחסום את התנועה. בדרך כלל, יש למקם את המקרר הרחק מאור שמש ישיר וממקורות חום, כמו תנורים או כיריים, כדי לשמור על יעילות הקירור. מקררים מגיעים בגדלים וסגנונות שונים כדי לענות על צרכים מגוונים, והבחירה הנכונה במקרר יכולה לשפר את פונקציונליות המטבח ולתרום לנוחות שלכם.

איפה כדאי לרכוש מקררים?
אם אתם חושבים על רכישת מקררים, יש מספר אפשרויות העומדות לפניכם שלכל אחת יש יתרונות משלה.
מקרר יד שנייה ממוכרים פרטיים יכולה להיות אפשרות ידידותית לתקציב. עם זאת, קניית מקררים יד שנייה טומנת בחובה סיכונים, כמו בלאי פוטנציאלי ואחריות מוגבלת או ללא אחריות כלל. מי שמחפש מקררים חדשים, יכול לפנות לחנויות פיזיות. חנויות פיזיות מאפשרות לכם לראות את המקרר מקרוב, להעריך את גודלו ואת עיצובו, וכן לקבל עזרה מיידית מצוות המכירות. אופציה שלישית היא כמובן רכישה מאתרי אינטרנט ייעודיים. דרך אתרים אלו תוכלו לבחון מגוון רחב של דגמים, לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים, וכך לקבל החלטה מושכלת ומחושבת מהנוחות של הבית, בעוד המקרר יגיע עד אליכם הביתה. בנוסף, חשוב לזכור כי רכישה של מקרר חדש מחנויות פיזיות או מקוונות מגיעה בדרך כלל עם אחריות מהיבואן או מהיצרן.

איך נבחר מקרר לבית?
בחירת מקררים לבית כרוכה בכמה שיקולים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ושל משפחתכם ולפריסת המטבח. יש כמה היבטים שכדאי לקחת בחשבון:
? גודל: בחירת הגודל הנכון של המקרר היא קריטית. חשוב לוודא שהמקרר מתאים לחלל המטבח בצורה כזו שלא יעמיס אותו, יחסום את התנועה ויבלוט החוצה. מדדו את השטח הפנוי, כולל גובה, רוחב ועומק, והשאירו מקום לאוורור מאחור. כשאתם מודדים את המקום המתאים למקרר, שימו לב שהוא מרוחק מחלונות וממקורות חום כמו תנור או גז, כדי לשמור על יעילות אנרגטית וביצועי קירור גבוהים.
? מקום אחסון: יש לשקול גם את קיבולת האחסון בהתבסס על מספר האנשים בבית והרגלי הקניות. משפחה בת ארבע נפשות עשויה להזדקק לדגם גדול יותר עם שטח אחסון רחב, בעוד שאדם יחיד או זוג יכולים להסתדר עם מקרר עם פחות מקום אחסון.
? פונקציות במקרר: בדקו פונקציות נוספות במקרר שאולי תזדקקו להן, למשל מדפים מתכווננים, דגמים חסכוניים באנרגיה, דגמים שמוציאים קרח, ופונקציות מתקדמות כמו טכנולוגיה חכמה שיכולה לספק התראות ואפשרויות שליטה מרחוק.
? תצורת המקרר: החליטו כיצד אתם מעדיפים את המקרר שלכם - ישנם מקררים שתי דלתות, מקררים שבהם המקפיא נמצא למטה או למעלה, מקרר עם דלת אחת ועוד.
? תקציב: לבסוף, העריכו את התקציב שלכם ואת כל העלויות הנוספות כמו משלוח והתקנה, כך שתוכלו לבחור בדגם שמאזן בין איכות, פונקציונליות ועלות.
הוסף תגובה
מקרר ישן
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה